FAQ: Micro Matic blir Function fra 1. januar 2025
1. Hvorfor endrer Micro Matic navn til Function?
Etter 55 år som en ledende aktør i elektroinstallasjonsbransjen, tar vi nå et stort og naturlig steg videre ved å fornye oss med nytt navn og ny merkevare. De siste årene har vi gjennomført fire oppkjøp som har tilført oss et bredt spekter av nye produkter, løsninger og kompetanse. Disse oppkjøpene har styrket vår tilstedeværelse i Sverige og Danmark og gir oss et solid fundament for å satse videre i det skandinaviske markedet.
Samtidig er det viktig å understreke at merkevaren Micro Matic ikke kan brukes utenfor Norge. Dette tidspunktet er derfor ideelt for å skape en ny identitet som bedre speiler bredden og styrken i vårt utvidede tilbud.
Navneendringen markerer starten på en ny epoke for selskapet, der vi kombinerer vår stolte historie med en fremtidsrettet visjon for vekst og innovasjon i hele Skandinavia.
2. Hva skjer med eksisterende kontrakter og avtaler?
Alle eksisterende kontrakter og avtaler forblir uendret med mindre annet spesifiseres eller endres i forbindelse med det nye året.
3. Vil kontaktinformasjonen til selskapet og ansatte endres?
- Ansatte vil bytte e-postadresser til ...@function.no. E-poster sendt til de gamle ...@micromatic.no-adressene vil automatisk videresendes.
- Telefonnummer til ansatte og kundeservice forblir det samme.
- Kundeservice kan nås på tlf. 66 77 57 50 eller support@function.no.
4. Blir det noen endringer i bestillings- og leveranseprosessene?
Nei, prosessen for bestillinger og leveranser vil fortsette som tidligere. Din opplevelse av support og tjenester forblir uendret.
5. Hvordan vil fakturering bli håndtert etter navneendringen?
- Kunder vil motta fakturaer fra Function AS fra og med 1. januar 2025. Organisasjonsnummer og bankkontodetaljer forblir de samme som tidligere.
- Leverandører bes adressere sine fakturaer til Function AS etter denne datoen.
6. Er det noen endringer i organisasjonsnummeret eller andre juridiske detaljer?
Nei, selskapets organisasjonsnummer, faktureringsdetaljer og bankkonto forblir uendret.
7. Vil nettsiden forbli den samme?
Nei. Vi lanserer helt nye nettsider og en ny nettbutikk på domenet function.no fra og med 02.01. Våre eksisterende nettbutikker vil være stengt fra 30.12.2024 til 02.01.2025. Den nye nettbutikken åpner den 02.01 ca kl 9:00.
8. Hvordan får jeg bruker i den nye nettbutikken?
Dersom du hadde en aktiv bruker i vår (eller gamle function Product AS) gamle nettbutikk, vil du automatisk få tildelt en bruker i vår nye nettbutikk. Når du skal logge inn første gang, fyller du inn din epostadresse og trykker på "glemt passord". Du vil da få tilsendt et nytt passord til din epostadresse. Merk at du må benytte deg av denne før linken blir utdatert, informasjon om dette står i eposten du får. Har du problemer med å logge inn, kan du kontakte oss på support@micromatic.no.
9. Hva om jeg har flere spørsmål?
Da kan du kontakte:
- Din kjente kontaktperson i Micro Matic.
- Kundeservice på tlf. 66 77 57 50 eller support@micromatic.no og fra 01.01.2025 support@function.no.
Vi ser frem til å fortsette samarbeidet under vårt nye navn, Function!