Retur og reklamasjoner
Har du kjøpt varen direkte fra oss, kan du sende reklamasjonsskjema her. Er varen kjøpt gjennom grossist må henvendelsen stilles dit. Sluttbrukere bes henvende seg direkte til sin installatør/forhandler for retur- og reklamasjons-henvendelser.
Retur av varer:
All retur skal avtales på forhånd, og må skje i tråd med våre salgs- og leverings-betingelser. Varer må være ubrukte og i samme stand som ved levering, og i original uskadet emballasje. Send din returforespørsel til retur@micromatic.no. Vårt faktura- eller ordre-nummer må oppgis.
Slik registreres defekte varer til Micro Matic:
- Vi trenger kjøpsdokumentasjon og fabrikasjonsnummer på produktet (Det står på baksiden av de fleste produkter). Er du usikker på hvilket nummer det er, kan du sende bilde til oss på support@micromatic.no
- Fyll ut skjema ved å trykke på knappen "registrer reklamasjon"
- Du vil få instruksjoner for videre behandling pr. mail.
Retur av komfyrvakter
Hvis du opplever utfordringer med komfyrvakten, anbefaler vi å besøke våre FAQ-sider for komfyrvakt. Her finner du instruksjonsfilmer, bruksanvisninger og alarmoversikter.
Har du fortsatt problemer, ber vi deg:
- Ta kontakt med Micro Matics kundesenter på 66 77 57 50 eller support@micromatic.no.
I de fleste tilfeller opplever kundene at problemet løses etter en samtale med oss.
Må produktet returneres, vil du få oppgitt et saksnummer fra kundebehandler i Micro Matic. - Returner komfyrvakten til aktuell grossist. Husk å oppgi saksnummer. Dette nummeret skal følge all videre dokumentasjon og kommunikasjon vedrørende produktet.