Retur og reklamasjoner
Her kan du sende inn retur- og reklamasjonsskjema for installatører. Sluttbrukere bes henvende seg til sin installatør for retur av varer.
Slik returneres defekte varer til Micro Matic:
- Finn om mulig fabrikasjonsnummer på produktet (Det står på baksiden av de fleste produkter). Er du usikker på hvilket nummer det er, kan du legge med et bilde.
- Send inn til oss på support@micromatic.no for å avklare om det er innenfor garanti-/reklamasjonsperioden.
- Dersom produktet kan returneres, klikk på knappen for å registrere din reklamasjon.
Retur av komfyrvakter
Hvis du opplever utfordringer med komfyrvakten, anbefaler vi å besøke våre FAQ-sider for komfyrvakt. Her finner du instruksjonsfilmer, bruksanvisninger og alarmoversikter.
Har du fortsatt problemer, ber vi deg:
- Ta kontakt med Micro Matics kundesenter på 66 77 57 50 eller support@micromatic.no.
I de fleste tilfeller opplever kundene at problemet løses etter en samtale med oss.
Må produktet returneres, vil du få oppgitt et saksnummer fra kundebehandler i Micro Matic. - Returner komfyrvakten til aktuell grossist. Husk å oppgi saksnummer. Dette nummeret skal følge all videre dokumentasjon og kommunikasjon vedrørende produktet.